Üdvözöljük Magyarország elsÕ roma hírügynökségének weboldalán! *** Magyarország és az Európai Unió a cigányokkal együtt egységes, értékes egész! *** O Ungriko Them thaj e Evroputni Unia e rromença kethane si ando jekhipo, thaj e rromença si barvali thaj intrego! *** A szólásszabadság és a véleménynyilvánítás alkotmányos jog! *** A magyarországi cigányoknak is! *** C-PRESS *** Le manusa slobodes te den duma thaj slobodes te phenen so gindinen konstituto hakaj phenel avri! *** Vi le Rromenqe ando Ungriko Them! *** C-PRESS
C-Press
Advertisement

Romano Glaszo

romanoglaszo_137.jpg

Rostás Árpád

  Műbútorasztalos,
restaurátor bemutatkozik
Rostás Árpád
Advertisement
Advertisement

Bejelentkezés






Elfelejtett jelszó?
Még nincs azonosítód? Regisztrálj

Kiemelt hírek

Parlamenti pártok

MSZP Fidesz
 SZDSZ MDF
KDNP  

Roma vezetők is egyeztethetnek a kanadai vízumkényszerről PDF Nyomtatás E-mail
2010-01-28 12:56
Betűméret:   Kicsi: Betűméret csökkentése  Nagy: Betűméret növelése
Roma vezetők is egyeztethetnek a kanadai vízumkényszerrőlKözös érdek a Magyarországgal szembeni kanadai vízumkényszer újbóli bevezetésének elkerülése, a két ország folytatja az egyeztetéseket - ebben foglalta össze szerdai ottawai tárgyalásainak lényegét Szabó Vilmos külügyi államtitkár. A magyar kormány roma vezetőket is fel fog kérni, hogy kapcsolódjanak be az egyeztetésekbe.

 

 

 

Az államtitkár a kanadai külügyminiszter és bevándorlási miniszter helyettesével részletesen tárgyalt "a két ország kapcsolatában újra jelentkező kritikus pontról", a kanadai menekült státust kérő magyarok számának több hónapja tartó növekedéséről. "Ez a szám igen kritikus határ felé mozog" - tudatta a kanadai fél, jelezve egyúttal: nincs döntés a vízumkényszer ügyében, de a menekültkérelmek számának növekedése Kanada számára "problémát jelent".

 

A külügyminisztérium államtitkára - aki kétnapos washingtoni tárgyalások után érkezett egynapos egyeztetésre a kanadai fővárosba - azt mondta: az illetékes kanadai és magyar minisztériumok, illetve hivatalok az utóbbi hónapokban hatékonyan együttműködtek, "de ez nem elegendő". Szerdai tárgyalásain megállapodás született arról, hogy az ügyben tavaly alakult kanadai-magyar munkabizottság - amely eddig két ülést tartott, legutóbb tavaly októberben Budapesten - folytatja munkáját, február elején ismét tanácskozást tart a magyar fővárosban.

 

Szabó Vilmos véleménye szerint még több olyan lépés lehetséges, amely megoldást eredményezhet és elkerülhetővé teszi a vízumkényszer bevezetését. Konkrétumokat nem említett, de utalt rá: mindkét országban meg kell vizsgálni azok törvényi szabályozása alapján, hogy milyen feltételek - politikai veszélyeztetettség, gazdasági vagy egyéb körülmények - indokolják a menekültkérelmeket. Kifejtette: a magyar kormány roma vezetőket is fel fog kérni, hogy kapcsolódjanak be az egyeztetésekbe.

 

Arra a kérdésre, Kanada fontolgatja-e, hogy esetleg a magyarországi választások után vezeti be a vízumkötelezettséget - mint a kanadai sajtó erre utaló cikkeiben olvasni lehetett - úgy felelt: "nem beszéltünk erről (...) az a közös szándék, hogy olyan együttműködést alakítsunk ki, olyan megoldást találjunk, amely elkerülhetővé teszi a vízumkényszert". Szabó Vilmos a maga részéről úgy nyilatkozott: "bízom benne, hogy partnerek lesznek és találni fogunk megoldást".

 

Az államtitkár azt is elmondta: a vízumügytől függetlenül a tárgyalásokon kölcsönösen megállapították, hogy a kétoldalú viszony problémamentes, mindkét fél érdekelt a kapcsolatok fejlesztésében, és erre remélhetőleg több lehetőség lesz a globális pénzügyi és gazdasági válság után.

 

A Canadian Press kanadai hírügynökség január elején arról írt: Ottawa "komolyan fontolgatja" a vízumkényszer ismételt bevezetését Magyarországgal szemben, hogy gátat szabjon az elsősorban romák által benyújtott, egyre növekvő számú menekült kérelmek áradatának.

 

Alykhan Velshi, a kanadai bevándorlási miniszter szóvivője korábban kijelentette: egyre többen akarnak visszaélni a kanadai bevándorlási szabályokkal, és a magyar kormány felelőssége, hogy kivizsgálja a problémákat. A bevándorlási minisztérium két hete az MTI-nek megerősítette: Kanada és Magyarország folytatja a nyílt és építő jellegű párbeszédet a bevándorlási ügyekben.

 

C-PRESS - HVG

 

Találatok: 1619
Hozzászólások (211)add comment
 1 2 3 > 
Bini: ...
de javú érzésem van. Tavasszal, mikor a LD vezér ürüje ismét a kormányon lévő politikai párt képviselőjeként díszpintyként csücsül a T. Házban és nem a hasonszőrű "roma vezető" társaival a kóterben. A kormány delegáció tagjaként ismét kimegy Kanadába és határozottan kijelenti, hogy Magyarországon nincs cigány üldözés!
Én meg ha találkozom vele ezután, akkor ismét úgy teszek vele, mint közel tíz éve Kisvárdán. Kezet fogok vele, és a nyakkendőjét megigazítandó a kutyanyelvet addig húzom, ameddig a nyelvét ki nem tolja.
Nos ezért szavazhattok a Fityiszre és Lopom Dromra!!!!!
1

2010, January 28 13:55
moroder65: ...
Na mar megint kezdik amit 1999-ben csinaltak,akkor Farkas florian jott bizonygatni hogy nincs roma kerdes magyarorszagon akkor hirtelen elore eldontottek egy peldaerteku targyalast amibe kesobb belebuktak ugyan -itt a link ami ezt bizonyitja http://nol.hu/archivum/archiv-399705 , de akkor ez eleg volt arra hogy szinte mindenkit egykalap ala veve elutasitsanak.Lehet hogy most is ezt tervezik de akkor megprobaltak titokban tartani csak a feljebb viteli birosag kotelezte a kanadai emigraciot hogy szolgaltassak ki a koztek es a magyar allam kozti titkos e- maileket es eszmecsereket valto szemelyek nevet es taralmat.Ezen szemelyek nevet keresre barkinek elkuldom.Ugyanis amit tettek az illegalis volt es lesz most is az elozo link alapjan.Akkor holtz Lipot es flori volt a fovezer magyar reszrol.Kaltenbach jeno is kozremukodott es Biro andras magyar reszrol.Es a tobbiek a hatterben a fidesz reszerol.
2

2010, January 28 14:25
Dagobert: ...
Bini ha kérhetném ne mossuk össze a bűnüldözést a cigányüldözéssel
3

2010, January 28 14:30
moroder65: ...
Ahoz hogy valtozast erjenek el akkor a kanadaiaknak kell a bevandorliasi torvanyt megvaltoztatni de akkor az ugyebar minden mas orszagbol erkezo menekultet is erintene.Tehat marad a vizum sajnos.Es megvalamit ami fontos ne hogy azt higgyetek hogy csak romak jonnek ,es ez volt a baj 1999-ben is akkor a kerelmezok fele magyar nem roma volt csak annak adta ki magat hogy igy itt tudjon maradni es soknak sikerult is.Most ez az arany kb 100-bol 30 magyar.Erdekes ha kanadaba kell menni a magyarok nem szegyenlik romanak vallani magukat annak erdekeben hogy maradhassanak,es meg olyat is ismerek aki a magyarok nyilai tagjanak vallja magat.Kesz rohej.Sokan emlitik hogy a romak kanadaban nem dolgoznak,biztos van ilyen de jo peldak is vannak.amugy az elso harom-negy honapig nem is dolgazhatnak csak segelyt kaphatnak vagy iskolaba lehet jarni mert nem kaphat addig munka engedelyt ,ennyit errol.Kesobb reszletesen leirom hogyan mukodik az emigracios rendszer es milyen lepcset kell vegigjarni annak akit menekult.
4

2010, January 28 14:35
moroder65: ...
Egyebkent 1999-ben az elso egyeztetes es a precedens erteku targyalasrol Orsos Illetve Orban Viktor targyalta le csak hogy magyarorszag Uninos csatlakozasa ne legyen veszelyben.Nem tudom azota miert valtozott volna meg.Ezek utan en nem is ertem hogy romak mirt allnak egyaltalan szoba vele es Florival.Talan oket is a pozicio es anyagu erdekek kesztetik?
5

2010, January 28 14:49
moroder65: ...
Flori kar tagadni amit mondtal akkor 1999-ben mind hangfelvetelen van rogzitve.Szerintem ha a Romak tobbsege hallana amiket mondtal te sem lennel mar Magyarorszagon az biztos!
6

2010, January 28 14:53
Tomi55: ...
Ezen mi a faszt kell ennyit szarozni???

Mindenki megnézi, hogy kit enged be a házába!

Általában csak az előtt marad zárva az ajtó, aki nem kivánatos vendég!

Kanadából még senkit nem vágtak ki azért mert roma!!!

"Erdekes ha kanadaba kell menni a magyarok nem szegyenlik romanak vallani magukat annak erdekeben hogy maradhassanak" - bazdmeg! Te ne beszéljél már ennyi baromságot! Nem kellemetlen Neked, hogy csapdába akarod csalni szerencsétlen romákat. Bármelyik romát (is) beengedik Kanadába, akinek nincsen semmi a füle mögött!!!
7

2010, January 28 16:36
moroder65: ...
TOMI 55 : Te egy szot sem ertesz abbol amit leirtam az tuti pedig nagyon okos embernek tartod magad ahogy latom.En azt probaltam mondani ha a romak mellet meg nem jott vola ugyanannyi magyar akkor lehet hogy nem is lenne vagy lett volna gond hogy mennyi roma jott.Senki nem akar senkit csapdaba csalni mert nincs erdekeben,de a romaknak jogaban all tudni mindent oszinten hogy mi var rajuk ,jot rosszat egyarant.Es maskor probalj meg kulturaltabb hangnemben hozzaszolni.
8

2010, January 28 16:54
harcoslány: ...
A határon felirat: "Kanada, Cigány Mennyország", alatta kis tábla: "Megtelt!"

Mind gazfickó, aki menekültkérelmeket fogalmaz meg és arra biztatja a cigányokat, hogy kérjenek menekültstátuszt! Az meg egyenesen akasztófavirág, aki ezért a nem cigányokat elítéli, mert innen nem politikai - faji üldöztetés, hanem a gazdasági jólét reményében mennek el az emberek.

A link nem kell sehová, az értékesre nekünk is szükségünk van.

A C-Press kivághatná innen a menekültügyi utazási irodát működtető fazont a reklámjaival együtt.

Harcoslány
9

2010, January 28 17:10
dodo: ...
Nem kell cicózni! Nekünk is be kell vezetni Kanadával szemben, oszt jó napot.
10

2010, January 28 17:14
Sodan: ...
Nekünk hazánk-e vérrel szennyezett föld.
itt élnünk,halnunk kell.
11

2010, January 28 18:14
dodo: ...
Csak szólok, hogy tavaly minden kérelmet elutasítottak a kanadaiak, úgyhogy jól gondolja meg, aki indulni akar.
12

2010, January 28 18:42
moroder65: ...
Dodo: Az allitasod sajnos teves es bizonyitani is tudom,az esetek 10% el van fogadva ugyhogy nem jok az informacioid.Hidd el biztos helyrol tudom.
Harcoslany: Mostmar nem tudom hanyadszor probalom megertetni veled hogy attol hogy a valos lehetosegeket irom le attol meg nem uzemeltetek utazasi irodat de ugylatom teged nagyon bizgat ez a gondolat.A masik: nem az a baj hogy magyarok is jonnek a jobb jovo remenyeben csak ne adjak ki magukat romanak.Es amugy sem ertem miert vagy te olyan ellenseges allandoan.Senki sem mondta hogy kanada a menyorszag de igenis vannak lehetosegek.
Amugy minden proszto kinyalhatja veled egyutt ha engednem. Es tudod miert nem torolnek innen mert tudjak ki vagyok es azt is hogy csak igazat irok le.
13

2010, January 28 20:52
moroder65: ...
sodan : ha te megakarsz halni csak tessek de a romakat ne biztasd erre es hagyd ki a martirkodasbol mert annal tobb eszuk van.
14

2010, January 28 20:55
moroder65: ...
Ezt a linket http://nol.hu/archivum/archiv-399705 legyszives olvassatok el es megertitek miet van esely.En nem mondom hogy automatikusan mindenki menekult statuszt kap de igenis van esely.
15

2010, January 28 21:09
Renike: ...
Igazatok van lehet megint az lesz hogy itt magyrországon semmijen üldözés sincs csakhogy ott kint kanadába is meg amerikába is megirták az újságok hogy mennyi cigányt öltek meg itt magyarországon.... és én azt mondom hogy ott van lehetőségük a romáknak hogy munkájuk legyen de itt csak egyere roszabb lesz .... főleg ha megnyeri a fidesz...
16

2010, January 29 12:22
Tomi55: ...
Renike!

...saját gondolat esetleg?

próbáld meg egyszer! - ennél biztosan érdekesebb lesz!!!:)
17

2010, January 29 12:29
harcoslány: ...
#14:

"nekem szülőhazám itt e lángoktól ölelt kis ország"

Nem csak nekem szülőhazám, de az itt élő cigányoknak is szülőhazája. Sodan erre célzott, csak a hazátlan kufárok nem értik, mint te magad is.

Amilyen primitív módon válaszolgattál a #13-ban, aligha dolgozol te a kanadai államnak tolmácsként, vagy bármiként.

Volt alkalom nem egyszer áldozatot hozni a hazáért, de a magadfajták erre nem voltak kaphatóak soha. Kívül tágasabb, igaz? Kibicnek meg hallgass a neve!

Harcoslány
18

2010, January 29 13:52
harcoslány: ...
#16:

Igen Renike, bármi furcsa, Magyarországon senki nem üldözi a cigányokat és a többi nemzeti - etnikai kisebbséget sem, bár némelyiket nagyon sokan nem szeretik. A bűnösöket persze üldözik a rendvédelmi szervek és a tisztességes polgárok is, de ez független attól, hogy az illető miféle náció tagja.

Abban igazad van, hogy a hat cigányember, akit az elfogott bűnbanda megölt, az nem dédelgetés volt, hanem kőkemény, felháborító gyilkosság, ám gyorsan szá,old csak össze, hogy hány nemcigány embert öltek meg cigányemberek! Egy nemcigánynak több joga lenne menedékjogot kérni Kanadában, vagy bárhol, mint egy cigánynak. Biztosan nem fog ez soknak tetszeni, de a statisztika szerint így van, s ha én így látom, akkor hogy látják a többiek, akik közel sem annyira megértőek a cigányokkal szemben, mint én?

Harcoslány
19

2010, January 29 13:58
moroder65: ...
Harcoslany: mar megint elorol kezdjuk hogy bizonygatnom kelljen hogy ki vagyok vagy ki nem,de en mar unom.Egyet tudok te olyan ellenseges es gyulolkodo irigy ember vagy hogy keves ilyennel talakoztam.Mondtam mar en nem a levegobe beszelek mindent bizonyitani tudok,ha kivancsi vagy ra csak kerdezz nyugodtan vagy irj e- mailt a Az email cím védve van a spam botoktól, a megtekintéséhez a JavaScript bekapcsolása szükséges -ra es mindent amit mondok alatamasztom tenyekkel es adatokkal.Egyszer mar ezt ajanlottam neked akkor azt mondtad hogy ,,lepjen veled kapcsolatba a jeges medve'' hat humorosnak humoros de latszik hogy elzarkozol attol hogy szembe nezz a tenyekkel es a valos allitasokkal.Miert nem valaszolsz arra linkre peldaul amit kertem hogy olvass el,vagy miert mindig csak a hazafiassagal a hazaszeretettel jossz it.Tojok a hazaszeretetre ha nem kepes a hazam biztositani nekem es a csaladomnak az alapveto megelhetest.Es ne bombazz mar megint az idezeteiddel .Ezek szavak alomvilagban elo emberek szamara mint te.Ertsd mar meg vegre en nem biztatok senkit hogy induljon de elvarom hogy a valos informacio jusson el mindenkihez legyen az negativum vagy pozitivum.Tehat aki uj eletet akar kezdeni annak legyen meg a lehetosege ugy hogy tisztaba legyen azzal hogy valoban mi var ra es mi a folyamata es a torveny adta lehetosegek lenyege, ne pedig rossz hozza nem erto emberek incompetens hozza szolasaibol mint a tied meg az elettol is elmegy a kedvuk.
20

2010, January 29 14:20
apacs30: ...
moroder65
Ne vitatkoz vele,mert nem érdemes.Hagyd figyelmen kivül,mert csak provokál ezért van itt,mint a többi kutya.Köszönjük a felvilágositást kanadárol.
21

2010, January 30 06:24
apacs30: ...
Harcos
Igazad van itt még nem üldözik a romákat.Sokal rosszabat tesznek, diszkriminálnak,ellehetetlenitenek.Mert ha üldöznének minket,akor legalább látná a világ,és hamarab fogadnának,vagy engednének letelepedni.Ehelyet hangoztatjátok,hogy itt nem üldözik a romákat.Ami persze igaz.De akor ugykéne mondani,hogy nem üldözük öket csak diszkrimináljuk,nem adunk nekik munkát lenézük ökett a sárga földig.Igy lenne igazságos.Hány embert öltek meg a cigányok?Undoritó ezeknek az embereknek a bünne,de nem mindegy,hogy valaki gyerekeket gyilkol pusztán a származása miatt.És hány cigányt öltek meg a nemcigányok a másodikvilágháboru alatt?
22

2010, January 30 06:37
stug: ...
Apacs30, a 2. vh.-ban nem kizárólag zsidók és cigányok pusztultak el. Minden áldozat nyugodjék békében!
23

2010, January 30 08:15
moroder65: ...
Koszi Apacs : Mar ree jottek hogy csak provokal, egyebkent aza baj hogy azt akarjak es azt el is ismerik hogy diszkriminacio van magyarorszagon de az uldozest azt nem ismerik el csak egyes esetekben,es a diszkriminacio onmagaban nem eleg indok a torvenyek szerint a menekult statusz megszerzesehez.Eigaz sokak aldozat volt a V.H.-ban de a zsidok karpotlasokat kaptak minden teren de ki foglalkozott a romakkal?
24

2010, January 30 13:16
moroder65: ...
Fontos tudni: Aki mar egyszer volt kanadaban es mar kert menekult statuszt regebben vagy egyszer mar ki volt utasitva ,vagy buntetett eloeletu otthon vagy kanadaban az ne is induljon utnak mert vissza kuldik a kovetkezo geppel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
25

2010, January 30 13:21
moroder65: ...
Es most leirom hogy mindenki tisztaban legyemn vele mire szamithat.Megerkezik a repterre es ha az elozoekben leirtak nem vonatkoznak ra ,menekult statuszt ker uldozesre hivatkozva akkor beengedik az orszagba.Az egyen valaszthat hogy allami menedek helyre megy vagy rokonokhoz baratokhoz.Mindegy mit valaszt kap egy papity amivel a gyerekek iskolaba jarhatnak es orvosi ellatasra jogosit.Es mivel nem dolgozhatnak mert nincs munka engedely meg igy segelyre is jogoultak.Egy harom fos csalad kb $1200/ho nem sok de szuken kilehet jonni belole adig mig nincs munka engedely ami kb 3 honap.addig persze ahhoz hogy ezt az osszeget kapjak nyelv suliba kell jarni.Kozben be kell adni kulonbozo nyomtatvanyokat az emigrcio fele.A targalas kb masfel vagy ket eve mulva tortenik meg.Ekkor eldolhet hogy az egyen jogosult menekult statuszra vagy sem,az esetek legkevesebb 10% felelmeg ennek de lehet hogy addigra tobb.Akit nem fogadnak el az fellbezhet.
26

2010, January 30 13:31
moroder65: ...
folytatas: Es ez egy fontos dolog mert aki fellebez es jo ugyvedel nem pedig olcso senkihazival csak azert mert olcso szoval az megint csak szamithat egy masik ket -esetleg harom negy evre is ami az ugyveden is mulik.Ez azert lenyeges mert idot lehet nyerni ahhoz hogy legyen alapja beadni a hunanitarianus alapkra epulo beadvanyt amihez legalabb harom evet kanadaban tartozkodik az ember.Ezen mar nagyobb esely van megkapni de addig is legalis statusztban kell lenni tehat a fellebezesnek folyamatban kell lennie kozben.A humanitarianus kb 3-4 evig tart de z csak egy bizonyos stadium utan jogosit itt tartozkodasra.Ha kozben a feljebbviteli birosag elfogadja a beadvany ami eleg koltseges kb $3000 akkor visszarendelik megint egy menekult ugyi targyalasra es minden kezdodik elolrol de ez jo met ugye a humanitarianus ugy az ketyeg.Ha viszont a feljebbviteli elutasit akkor me hatra van az ugynevezett prra .Ez is egy ugy mond megvizsgalasa hogy mielott kiraknak valakit biztosak legyenek abban hogy az illetot nem fenyegeti kozvetlen eletveszely vagy a gyerekeket valamilyen karosodas.Ha itt elfogadjak maradhat ha nem akkor ezt is fellebezheti.ez mind mind penzt igenyel ha megfelelo ugyveddl kepviseltetjuk magat.
De a lenyeg kozben ketyeg a human es remelhetoleg eleri azt a stadiumot amikor mar itt tart es kaphatsz health kartyat is.
27

2010, January 30 13:44
harcoslány: ...
#22:

Szép, hogy belátod, miszerint igazam van, tényleg nem üldözik nálunk a cigányokat, se a többi nemzeti - etnikai kisebbséget. Diszkrimináció van, mégpedig pozitív, s egyenesen állami szinten. A többi, amit diszkriminációként éltek meg a cigányokkal kapcsolatos, mélyen beivódott előítéletek következménye. Erről mát írtam párszor, de megismétlem: Az előítéletek nem szüntethetők meg parancsszóra, hanem hosszú folyamat kell hozzá, éppen olyan hosszú, amilyen a kialakulásukhoz kellett. Addig van jócskán tennivalója a cigányságnak és a másoknak is. Szavaktól, rózsaszín szemüvegtől nem fog változni semmi. Ez az igazság, s akkor is kimondom, ha ez neked, vagy másnak fáj. Az elhallgatás nem visz előre! Olyan, mint takarításkor a szőnyeg alá söpörni a szemetet.

Harcoslány
28

2010, January 30 13:52
moroder65: ...
A Humannal fontos tenyezo hogy az illeto nem lehet allami segelyen ,ado bevallas rendben , legyen munkaja,nem lehet buntetve buncselekmenyert mert az meghosszabitja az eljarst es a gyereke jarjanak rendesen iskolaba.Ha nincs melo kiveve ha valaki beteg akkor felejtsd el ezt a lehetoseget.
Amint latjatok nem egyszeru folyamat nem is olcso es nincs semmi garancia. De kivitelezheto es elszantsagal eros akarattal es a remenyt sohafel nem adva kivitelezheto.Amit leirtam az egy folyamat amit mindig a kegrosszabra szamitva kalkulaltam.Lehet es vvak sokan olyanok is akiknek erre nincs isszukseg mert maraz elso targyalasnal elfogadjak oket.Ez az ugyuk sulyossagatol es persze a hitelessegen mulik.Ezek utan aki azzall vaol hogy biztatom azx embereket az nem normalis.Mert nem kis dolog ezt veghez vinni.De sok szerencset annak aki belevag egy jobb ,szebb jovo remenyeben ahol sem mi felnott romak de legfokepp a gyerekeinket nem kezelik masodrendu allampolgarkent.
29

2010, January 30 13:55
harcoslány: ...
#22:

A szabad kóborlás ideje elmúlt, vagy éppen eljött, mert ugye az Unióban szabadon lehet utazni akár cigánykaravánokkal is. Bárhol letelepedhettek, ahol csak tetszik. Aki itthon rendes, dolgos, becsületes ember, azt nem utasítják el máshol sem, aki link, az nem kell sehová. Mindez nem csak a cigányokra, de a nemcigányokra is igaz.

Aki menni akar, annak jó utat és sok szerencsét!

Harcoslány
30

2010, January 30 13:56
apacs30: ...
Mélyen beivódot elöitélet,Pozitiv diszkrimináció.Nemkellet sok idö a diszkrimináció kialakulásához.Ahogy megtörtént a rendszerváltás abban a pillanatban megtörtént.Egyböl háborut inditot ellenünk a szélsöjobb.Csak mi nem vetük észre idöben peddig még akor kellet volna megállitani.Csak senki nem vette komolyan.Probálod magad nagy mindent tudonak beállitani,de fogalmad sincs az élet valódiságárol.
31

2010, January 30 14:31
moroder65: ...
HARCOS :Sajnos megint felre ertesz ,azt probalom jelezni hogy itt mindenarok azt magyarazzak hogy nem uldozik a romakat csak diszkriminaljak.De egyet kifelejtesz az is uldozesnek minosul ha a hatosag vagyis a rendorseg nem kepes vagy ne akarja megvedeni oket.Ami nagyom is igaz magyarorszagra foleg ha a sorozat gyilkosokat veszem alapul.Hany romanak kellet altaluk artatlanul meghalni mire vegre elfogtak oket Ez azt jelzi hogy a rendorseg nem adott kello vedelmet vagy figyelmet az ugyukre.
32

2010, January 30 16:10
harcoslány: ...
#32:

Már bocsánat, de az újabb kanadai menekülés/kivándorlás üzeneteidet el se olvastam, s nem szóltam hozzájuk. Amit erről tudni kell, azt nem innen, hanem máshonnan, hiteles forrásból tudom. A menekültkérelmekkel nem értek egyet, s nem is fogok. Nem eltartottnak kell kimenni máshová, hanem munkát vállalni, amire Kanada esetében is igen jó esélye van a használható szakképzetséggel, nyelvismerettel, tiszta múlttal rendelkezőknek. Mindenki úgy dönt, úgy intézi a sorsát, ahogyan akarja, tehát aki menekülni akar, annak fel is út, le is út, kívül tágasabb, de ide vissza ne jöjjön!

Ha már a rendvédelemről van szó, nem a cigányokat kell megvédeni, nem a többi nemzeti - etnikai kisebbséget, vagy a többséget kell megvédeni, hanem a bűnözőket keményen üldözni, megbüntetni, vagyis biztosítani kell a Magyar Köztársaság törvényes rendjét, ezen belül mindenki élet és vagyonbiztonságát.

A cigányokat diszkriminálja a magyar állam, mégpedig pozitívan, pld. a cigány származás többletpontokat hoz egy felvételi vizsgán. A többség nem diszkriminál, csak előítéletes. Az előítélet nem jön magától, azért keményen dolgozni kellett, és meg is dolgoztak érte a cigányok, de pld. a mai sajtót olvasva, ma is megdolgoztak érte. Erről talán nem a többség tehet.

Változás kell, minél előbb, annál jobb. Ebben az egész cigányügyben az a borzasztó, hogy azt hiszitek, megoldható a többség nélkül, a többséghez való helyes és kellő alkalmazkodás nélkül. Hát nem oldható meg!

Harcoslány
33

2010, January 30 17:12
harcoslány: ...
#31:

Attól tartok, hogy tévedsz. Nem ma jöttem a hathúszassal, s alaposan utánajárok mindennek, amiről írok. Az életet ismerem, a cigányokét is, a többiekét is, s eltudom választani az ocsút a búzától. Az előítélet nem születik magától, lásd a "morder65"-nek írottakat, de nem is szűnik meg, azért, mert így óhajtjátok, vagy valaki megparancsolja. Majd megszűnik, ha a tapasztalat azt mutatja, hogy változtatni kell.

A hazai törvények mindenkinek egyenjogúságot biztosítanak, a cigányoknak is, sőt, utóbbiakat pozitív diszkriminációban részesíti a magyar állam. A többi előítélet, s lásd fentebb!

Harcoslány
34

2010, January 30 17:19
harcoslány: ...
"Roma vezetők is egyeztethetnek a kanadai vízumkényszerről"

Ugyan milyen cigány vezetőkre gondolhattak? Kolompár? Farkas? A vajda urak? Kissé hosszú lesz a priuszlista a névjegyük mellett.

Harcoslány
35

2010, January 30 17:22
moroder65: ...
Harcos: Elarulom neked nalam hitelesebb forrasod sosem lesz ugyhogy jobb ha ide jarsz .Mar csak azert is mert en mindenket oldalarol megjartam a hadak utjat es nem egyoldaluan irok le dolgokat mint te.Es ertsd meg munkavizummal tul hosszadalmas es bonyolult a masik akinek nincs szakmaja annak is meg van joga a job elethez e lehet hogy segedmunkabol itt jobban megel es biztonsagban mint magyarorszagon.Es legyszives mostmar fejezd be a nagykepu folenyeskedo modru hozzaszolasaidat mintha te tudasilag es informaciok szempontjabol mindenkinel tobbet tudnal,szallj le a foldre hozzank. Mar egyenesen zavaro a folenyes hangnemed es az okoskodo tul muveltseget sugarzo gondolataid ,a nagy hazafiassagodrol mar nem is beszelve.Unalmas!!! Azal viszont nagyon egyetertek veled hogy ezek a roma vezetok egytol egyik viccesek ,es nem tudom mit akarnak ok megoldani amikor semmi befolyasuk csak ok is hatalmat szeretnenek a kezukben Farkassal az elen!
36

2010, January 30 17:43
apacs30: ...
Én mivelszolgáltam rá,hogy a többségi társadalom elöitéletes velem szembe?A kislányom mivel szolgált rá?Mi közöm van mások büneihez?
37

2010, January 30 20:05
harcoslány: ...
#36:

Köszönöm a felvilágosítást, de tudom, hogy milyen ügyben hol kaphatok hivatalos és hiteles tájékoztatást.

Soha nem fogunk egyetérteni a menekültkérdésben, tehát ezt hagyjuk is. Ezért nem olvastam és nem szóltam az újabb kanadai információidhoz. Mindenki úgy dönt, úgy intézi a sorsát, ahogyan akarja, tehát aki menekülni akar, annak fel is út, le is út, kívül tágasabb, de ide vissza ne jöjjön!

Ha nem tetszik a stílusom, akkor ne olvass, nem fogok érte megharagudni. Én se olvasok el mindenkit.

Amit a cigányvezetőkről írtam, az közismert, olyannyira, hogy már közhely, így köszönöm, de nem kérek az elismerésedből. Még szerencse, hogy nem nekem kell azért pirulni, mert nekik/nektek ilyen vezetők jutottak.

Harcoslány
38

2010, January 31 13:09
harcoslány: ...
#37:

Értem, és megértem amit írtál. Sok keserűség érződik abban a pár szóban.

A cigányokhoz tapadó előítéletek hosszú idő alatt alakultak ki, s nem a többség hibájából. A bélyeget a rosszak ütötték az egész cigányság homlokára, de mind szenved tőle. Talán ha pozitívan változnának a dolgok, akkor könnyebb lenne neked is, de ennek egyelőre nincs semmi jele.

Harcoslány
39

2010, January 31 13:14
moroder65: ...
HARCOS: Ezt most ugy irtad mintha neked mint magyar nem ene pirulni a te vezetoid miatt.Teljesen mindegy melyik partot tamogatod te is tudod mint mindenki a ti vezetoiteknel nagyobb tolvaj nem letezik a foldon.Es a te vezeoid igenis dszeretnek a megszerezni a romak tamogatasad amig hatalomra kerulnek minden egyes valasztas elott.Tehat neked is van miert boven pirulni.
40

2010, January 31 13:34
Tamango: ...
Ha lehet, akkor:
Farkas Flórián, vagy a LUNGO DROM vezetői ne képviseljék a magyarországi romákat Kanadában. Erre egyszer már ráfizettünk!

Ha lehet, a FIDESZ se akarjon mellénk állni, nem hitelesek, ezt már bizonyították!

Egyedül és kizárólag Kanada vezetőin múlik, hogy mennyire ismerik Magyarország belső életét, hogyan ítélik meg a romák sorsát, és akarnak segíteni, vagy nem !!!

Egy idő után úgyis világossá válik, hogy aki menedékjogot kért, az akar-e, dolgozni, tudja-e, vállalni mindazt, ami részére kötelezően elő van írva. Ha nem, akkor teljesen természetes, hogy az állam megválik. A többség élni akar, emberhez méltóan, gyermekeiket tanítattni szeretnék, és ha nem is egy új hazára vágynak, de egy békés országban való letelepedés lehetőségét szeretnék elérni. Ez meg bizony nagyon sok embernek sikerült, és remélem, hogy a többiek sorsa is jól alakulhat...
Egyébként pedig nem csak a romák próbálnak ott jobb sorsért sorba állni!!!
41

2010, January 31 13:56
harcoslány: ...
#40:

Gondoltam, hogy nem hagyod ezt szó nélkül. :)

Egy kis bibi van csak a dolgoban; a felsorolt cigányvezetők részben az Alkotmányban biztosított nemzetiségi önkormányzatok vezetői, másrészt valami feudális, illegális közhatalmi rendszer vajda urai, s mint ilyenek mindkét típus a cigányság vezetője, képviselője, nem az enyém. Piruljon tehát aki jelölte őket, mert szavazni - vajdákat kivéve - mindenki szavazott a nemzetiségi képviselőkre is.

Akiket te az én vezetőimnek nevezel, azok nem csak a magyarság vezetői, hanem az egész országé, tehát pirulni nem csak nekem, illetve a magyaroknak kell.

Azt sem kell elfeledni, hogy pld. bármilyen gazfickó is Gyurcsány, azért nem említhetők egy lapon Kolompárral, Farkassal, stb. Nevezetteknek még van mit kultúrálódni bőven.

A cigányok támogatásával senki nem lesz itt országos vezető, ahhoz kevesen vagytok, bár kétségtelenül ismét vásárolni fogják a cigányok voksait romlott konzervért, üveggyöngyért, s minden marad a régiben.

Van ebben az országban olyan politikai vezető, egyben pártvezető, akinek még tiszta a keze és a múltja. Az egyikük bizononyosan tényező lesz a választások utáni Magyarországon. :)

Harcoslány
42

2010, January 31 14:21
harcoslány: ...
#41:

Ugyan miért segítene Kanada? Miért segítene szítani a "háborús hangulatot" a "menekültek" tömeges befogadásával? Kanada migrációs politikája tiszta, világos, s a jelek szerint nem pályázik a Cigány Mennyország kitüntető címre.

Harcoslány
43

2010, January 31 14:27
Tomi55: ...
A rengeteg sértődés, egymás vezetőinek szídása helyett már le kéne tisztázni, hogy akit befogadnak, azt vajon miért is teszik.

Ha megkülönböztetésről lehet egyáltalán beszélni, akkor arról van szó, hogy kizárólag Kanada diszkriminálja a magyarokat - ebben az esetben a magyar cigányokat, mert csak ők szoktak menekültstátuszért folyamodni...

Ugyan Kanada kap ehhez némi anyagi támogatást, hogy menekülteket befogadjon, deaz elsődleges cél nem karitatív! Olyan emberekre van szükség, akiknek a munkája előbbreviszi az országot és adót(!!!) is fizet az államnak. - tehát egy hosszútávú befektetés az állam részéről az indulásnál történő segítség.

A vízum gondolata nem hasraütésszerűen, vagy előitéletekből fakadóan vetődött fel, hanem az eddigi tapasztalatok azt mutatták, hogy a kanadai elvárásoknak ezidáig nem tudtak megfelelni a megsegített emberek!!! (egy része!)

Összefoglalva: nem Magyarországot kell rasszistázni, hanem Kanadát!!! - és utána megköszönni azoknak az embereknek az egész cirkuszt, akik ezt a mentalitásukkal kiváltották.

Nem általánosan beszéltem, tehát ne sértődjön meg senki!!!

A kalandorokat sehol sem fogadják tárt karokkal, de aki eltökéltren ott akar egy új életet kezdeni, akkor annak biztosan sikerülni fog.

Ha mégis kell valami magyar állampolgárt baszogatni, akkor azok a "liberális értelmiségiek" legyenek, akik a zámolyi testvéreink télakkolása alatt aláírásukkal szentesítették, hogy magyargyűlölő, szarházi, világpolgár, retkes tetvek!!! (ebben a sorrendben!)
44

2010, January 31 14:53
stug: ...
Tomi55, Allah növessze hosszúra a szakálladat!
45

2010, January 31 17:28
harcoslány: ...
#45:

Hogyne, és rúgja meg a Devla az összes nickjével együtt!

Harcoslány
46

2010, January 31 17:45
moroder65: ...
Tomi 55 : TE honnan veszel ekkora suletlenseget hogy csak romak kernek menedek statuszt,akarod hogy kuldjek egy nevlistat akik magyarok nem romak ker tek menedekjogot arra hivatkozva hogy ok ciganyok es uldozik oket.Nincs annyi papir a foldon ahany nevet ra kene irni.Ezaltal ok novelik a menedekkerok szamat es lehet azt is mondani hogy epp ok visszaelnek es kihasznaljak a rendszert.EZ szep dolog mi.Mar nagyon kezdem elveszteni a turelmem azzal hogy ennyire tajekozatlanul minek szoltok hozza.1998-2001 ig a menedekkerok 40% -a magyar volt romanak alcazva es most 2008-2010 ez az arany kb 30%.Es a menekuligyi hivatal ezt tudja is.Lehet ugy fogalmazni ha csak romak jonnenek menekultkent nem is ernek el azt a hatart hogy vizum kenyszer bevezetesen gondolkodjanak.
Ugyhogy HARCOSLANY ES TOMI55 Kerjetek mar meg magyar nem roma honfitarsaitokat hogy legalabb ok ne kerjenek menekult statuszt hanem a ti altalatok emlegetett munka vizum alapjan jojjenek.Ja hogy a legtobb egy kukkot nem beszel angolul hiaba jo szakember es igy eselye sincs hogy melot kapjon az mar legyen a ti gondotok.Ha latjatok semmilyen mas temahoz nem szolok hozza mert biztos hogy nem vagyok benne tajekozott mivel nem ott elek .De hogy kik jonnek ide es hogy azt igenis jobban tudom barkinel.Biztos helyrol.Es meg tobbet is hogy kik allnak az egesz cirkusz mogott es neveket a magyarok reszerol Farkas Arulo floriannal az elen es a fidesszel a hattarben miket muveltek a romak ellen.!!!!! Ebszemelyesen hallottam nem csak mendemondakat tudok.Koszonom!
47

2010, January 31 18:19
moroder65: ...
Eloszor is Orban Viktor jott annak idejen kanadaba hogy valamit csinaljanak megallitsak a menekult kerok aradatat.Es mindezt azert mert majdnem a feluk nem roma szarmazasu magyar volt.Ezert krealtak a precedens erteku targyalas amibe bele is buktak.Lefizettek Farkast,Hotz lipotot,Kaltenbach jenot.Undorito banda volt.Frkas meg nem csak egy muveletlen tudatlan ember ,de egy arulo is mert szentul allitotta hogy semmi gond nincs es az o szervezete kezben tartja a roma ugyet.Eltudo kepzelni hogy keszul mar a fidesz hatalomra jutasara.Undorito banda az egesz.
48

2010, January 31 18:26
apacs30: ...
Harcos
Neked van bör a képeden.
Van képed azt állitani,hogy a többségi társadalom nem tehet a romák elleni elöitéletek kialakulásárol?
Nem vagy semmi.
49

2010, January 31 18:27
moroder65: ...
A menekult statusz elbiralasanak semmi koze ahhoz hogy valaki dolgozik vagy sem vagy mi a szakmaja ez ket kulon dolog es kategoria.Es mint mar emlitettem nem csak az minosul uldozesnek a menekultugyi hivatal elott hogy az adott orszagban uldoznek egy bizonyos nepcsoportot hanem az is uldozesnek minosul hogy az adott allam kormanya ,tud ,akar vagy kepes -e megvedeni azt a nepcsoportot.Amennyiben nem akkor az is uldozesnek minosul.Azt gondolom ez nagy reszben ervenyes a magyarorszagi helyzetre.
50

2010, January 31 18:36
Tamango: ...
Gy.F. ről nincs szó!
Az ellen tiltakozom, hogy ismét azok szólaljanak meg, akik egyszer már jól lejáratták ezt az országot. Csak erről a magyar sajtó nem szól, nem szólhat..
51

2010, January 31 19:01
harcoslány: ...
#49:

Szerinted tehet? Miről és hogyan?

Harcoslány
52

2010, January 31 19:49
harcoslány: ...
#47 & #48:

Ne haragudj, de ezt a Kanada témát én már kimerítettem, nem kívánok róla senkivel vitatkozni. Megerősítem, hogy a véleményem szerint mindenki felelős önmaga sorsáért, s ha menekülni óhajt, akkor menjen, fel is út - le is út, de ide vissza ne jöjjön!

Harcoslány
53

2010, January 31 19:52
apacs30: ...
Moroder
Testvér ez a nö egy bunkó aki provokálni van itt.És soha de soha nem tudod meggyözni az igazságról.Javaslom ne ved figyelembe,mintha itt sem lenne.
54

2010, February 01 07:34
moroder65: ...
APACS30: Teljesen igazad van barmit irunk ide legyem az pozitivum vagy begativum o bizyos hogy az ellenkezojet allitja csak hogy folenyeskedni tudjon es bosszantson mindenkit.De amiket ir az teljesen ertelmetlen. Kosz az egyutt erzest es a tamogatasod!
55

2010, February 01 12:25
harcoslány: ...
#54:

Igazi válasz, jellemző válasz. Nekem az a véleményem, hogy az a bunkó, aki a #54 hozzászólást írta. Én egy magyar ember vagyok, akinek az adójából többek között a segélyeket is fizetik. Nem hiszem, hogy az igazság birtokában lennél, úgyhogy csak szerényen a jelzőkkel. Inkább olvass el újra, s próbáld megérteni. Ha megy, akkor kérdezz, szívesen megmagyarázom.

Harcoslány
56

2010, February 01 13:48
harcoslány: ...
#55:

Örülök, hogy nagy az egyetértés közötted és apacs30 között. Ennek ellenére engedd meg, hogy téged soroljalak abba az osztályba, ahová apacs30 próbált engem besorolni veled egyetértésben.

Neked már megmondtam, hogy a Kanada témát részemről kimerítettem, nem kívánok veled - mással sem - erről sem beszélni, sem vitázni, s mint látod, nem is szóltam hozzá az utóbbi, ezzel kapcsolatos leveleidhez. Az álláspontom változatlan, aki menekülni akar, az menjen, kérjen menedékjogot, sok szerencsét hozzá, le is út - fel is út, de ide vissza ne jöjjön soha többé!

Harcoslány
57

2010, February 01 13:53
liliom: ...
szia moroder65!köszi az informáciot kanadárol.szeretném a kapcsolatot felvenni veled.Én már küldtem neked egy üzenetet msn-en.ugyan is ,szeretnék kimenni kanadába a családommal,és a segítségedet kérem
58

2010, February 02 09:54
liliom: ...
harcoslány! te miért nem kérsz menekült státuszt kanadába? oo bocs... te izzig vérig magyar vagy!téged nem érhet semmiféle megaláztatás,téged nem vernek meg az utcán ,söt..téged nem ölnek meg a hova tartozásod miatt..igy könnyü élni!!!de ha te is a kissebbséghez tartoznál és bármely atrocitás érne (ért volna)vajon akkor is ez lenne a véleményed ami most???
59

2010, February 02 10:03
liliom: ...
tomi55!renikének igaza van és ha te nem tudod értelmezni, akkor menny vissza a suliba és kezdjél neki a tanulásnak mert nagyon hülye vagy!!! :):D
60

2010, February 02 10:13
Renike: ...
Tomi55!
Te má nagyon okos gyerek lehetsz látom de mégis itt vered a nyálad ebben az országban! hahaha
és ennél érthetőbben nem lehet leírni ugyhogy nem velem hanem veled van a probléma! vajon te jártál iskolába ?!?! ... Kituggya... de még nem késő van sok lehetőség sőt... Én is korrepetálhatlak INGYEN !!!
61

2010, February 02 10:21
Renike: ...
harcoslány!
Igen csak azt nem veszed figyelembe hogy amikor a cigányok megöltek egy magyart akkor az a cigány életfogytiglant kapott de ezek akik a cigányokat megőlték azokrol még csak hir sincs.... De a cigány gyilkosokról mindennap sőt ha egy cigány ellop egy karalábét húsz év börtönt kap érte pedig csak éhes!!! De ha egy magyar lopja el a karalábét az csak szóbeli figyelmeztetést kap! sőt akik milliárdokat lopnak (nem cigányok) azoknak kezet csókolnak ...
62

2010, February 02 10:32
Renike: ...
És akkor kérdem én "Vajon nincs itt cigány üldözés, és fajgyűlölet?!" De még sorolhatnám a többi példát ...!
63

2010, February 02 10:34
liliom: ...
renikének teljesen igaza van!!!lehetne még sorolni,de az olyan hosszú lenne hogy nem férne rá erre az oldalra.Igaz hogy vannak olyan romák, akik sajnos elkövetnek ilyen szörnyüségeket,és ezért minden cigányt egy kalap alá vesznek...De nézzük a nem cigányt is,akik a börtönökbe vannak,azok azért vannak börtönbe mert gyilkoltak(most mindegy cigányt vagy nem cigányt).És azért mert a saját gyerekükkel fajtalankodtak.Tehát a cigányok lopásért ülnek a börtönökbe(amire az éhség kényszeriti rá öket mert nem adnak nekik munkát)A nem cigányok meg pedofiliáért,és gyilkosságokért ülnek a börtönbe...szoval ennyit arrol hogy a cigányok mért vannak a börtönbe... ezért jol teszik a cigányok ha mennek kanadába!!!
64

2010, February 02 10:48
liliom: ...
szoval aki csak teheti az mennyen ebböl az országbol!!!! mert itt vagy a börtön vagy az éh halál várja a cigányt... vagy lelövik.
65

2010, February 02 10:51
Renike: ...
HARCOSLÁNY és TOMI55! Nem vitatkozok senkivel de amiket moroder65 leirt azok a tények magukért beszélnek hiába harcoskodtok ! Nem itt kell kiélni magatokat!!
66

2010, February 02 11:51
valaki: ...
Első vissza érkező roma család igen értelmes hölgy tagja a riporternek(sajna nem tudom szószerint idézni):" na visszagyöttünk na, segícsségre van szükségünk aggyanak pézt meg lakást na."

Maraggyanak ott na ,ide ne gyűjjenek vissza na ,pézt meg lakást kunyerváni na.

Aki utálja magyarországon a magyarokat és ellenségként áll szembe velük ,az tünjön el innen,ez az én véleményem.Tünjön el addig amíg elnem fogy teljesen a magyarok türelme.

Aki magyarnak valja magát ,ha cigányszármazású is,és szereti a hazáját ,tudja mit jelent a hazaszeretett ,az nem tesz olyat ,hogy gyalázza a szülőhazáját,kanadában,,mert aki menekűltként megy oda az mind azt teszi, hazaáruló.
Aztán haza kullog ha nem jár sikerrel és követelőzik itt .Mind fejbe lőném a határnál aki mocskot szórt a hazájára utána meg van pofája vissza jönni és még neki áll feljebb ,hogy nem gondoskodik róla az állam,követelőzik.
67

2010, February 02 12:44
moroder65: ...
Egyaltalan nem ertem aki nem roma mi a fenet keres itt,En sem olvasom es latogatom a kurucinfot.
Egyebkent ritkan haznalok msn-t de az e-mail az Az email cím védve van a spam botoktól, a megtekintéséhez a JavaScript bekapcsolása szükséges
Sok hazafiaskodo van am itt kanadaban is .magyarok nyilai stb. idiota banda tagok.Mindig mondom nekik miert nem mentek vissza es ott mutassatok meg mekkora hazafak vagytok.Em mar tobb mint tiz eve mondom nekik es valoban az arcukba mondom akkor csak hallgatnak a nagy magyarok.
68

2010, February 02 13:15
Renike: ...
Te valaki nagyon hülye paraszt vagy ! :) nem tudom én se hogy mit kerestek ezen az oldalon mivel nem cigányok vagytok és nem kiváncsi rátok itt senki ugyhogy huzzatok visza a paraszt oldalakra és ott verjétek a nyálatokat hülyék! tiszetelet a "kivételnek"(ami nagyon kevés)..:S
69

2010, February 02 13:42
Renike: ...
Moroder 65! Nagyon jol mondod miért nem jönnek visza azok a magyrok akik kidiszidáltak cigányként és itt bizonygatjátok hogy ti mekkora hazafi gyerekek vagytok ...pff szánalmasok vagytok
70

2010, February 02 13:45
harcoslány: ...
#59:

Nekem nincsen arra szükségem, hogy menekült státuszért folyamodjak Kanadában. Elég jó képzettségekkel és egyéb adottságokkal rendelkezem, hogy letelepedési, munkavállalási engedélyt, s később akár állampolgárságot is kérjek és kapjak. Az élet úgy hozta, hogy nagyon mélyről indultam, s 14 éves korom óta azt a kenyeret eszem, amit magam keresek. Egyszál ruhában, üres bukszával, két szendviccsel a táskámban kezdtem az életet, s nem kaptam ingyen semmit, se tankönyvet, se lakást. A házasságomban a hozományom a két kezem volt, s az első diplomám. Sokat nélkülöztem, ám ez az ország a hazám, itt éltek az őseim és soha nem fordult meg a fejemben, hogy más államba utazzak eltartottnak! Nem más népeket, hanem a szülőföldem, a hazám népét kell segítenem a munkámmal, tehetségemmel. Két gyermeket neveltem fel, akik majd az egyetemi tanulmányaik után kelnek saját szárnyra, s utánuk se járt nekem semmi extra.

Nem tudom, hogy ki számít színmagyarnak, de én biztosan nem vagyok az, lévén, hogy a szüleim két nemzetből származnak, s ki tudja, bennük is mennyi kun, jász, német, szláv vér keveredett már. Magyar az anyanyelvem, magyarnak érzem magam, s úgy élek, hogy mások is annak tartanak.

Sajnos, olyan világot élünk, hogy engem is megalázhatnak, megverhetnek, megölhetnek akár a nyílt utcán, mert magyar, vagyis a cigányok szerint paraszt vagyok, akit lenyúlhatnak, kirabolhatnak, stb. Azt kell mondanom, hogy a magyarságom miatt Szerbiában, Szlovákiában, Ukrajnában, de máshol is számíthatok mindarra, amit te felhoztál.

Nem tudom mi lenne, ha a hazámban valamelyik kisebbséghez tartoznék. Gondom csak akkor lenne ebből, ha történetesen cigány lennék, mert az én homlokomon is ott lenne az a stigma, amit a cigányok nemzedékei sütöttek szépen a cigányság homlokára. Hogy miképpen cselekednék és miképpen vélekednék cigányként, nyilván attól függene, hogy milyen környezetbe születtem volna és milyen adottságokkal. A gének hordozzák ugyan az összes tulajdonságainkat, s így meghatározóak, de mindenki olyan ember lesz, amilyenné a környezetével kölcsönhatásban szocializálódik. Mivel ez itt és most nem sci-fi, ezt a kérdéskört a részemről kimerítettem és lezárom.

Remélem, kielégítő volt a válaszom kedves Liliom!

Harcoslány
71

2010, February 02 14:26
harcoslány: ...
#62:

Renike!

Ne essél már túlzásokba, s ne legyél ilyen heves. Nem áll neked jól és nincs is igazad, hát ezért!

Elég sok magyart megöltek már a cigányok kies hazánkban az elmúlt egy évben, úgyhogy nem tudom melyik gyilkosságra gondolsz. Ha néhai Szögi Lajosra, akit meglincseltek, nos, megérdemelte az életfogytiglant mindegyik tettes. Hozzá kell tegyem, hogy túl kevesen voltak a vádlottak padján, mert a leírások szerint felbujtóból, hangulati tettestársból vagy harminc úszta meg eddig - hangsúlyozom, eddig - a felelősségre vonást.

Az a négy ember, aki lelövöldözte a cigányokat gyanúsítottként várja a sorsa beteljesedését, ahogy az egy gyilkosnak dukál. Iustitia lassan dolgozik, de biztosan, mert alaposan gyanúsítani se könnyű, de bizonyítani sokkal nehezebb. Lehetnél türelmesebb, mert néhai Szögi Lajos meglincselőit is évek után ítélték el jogerősen. Nem te lennél az egyetlen, aki örülne annak, ha ezen mocskos gyilkosságsorozatról minden részlet kiderülne és hozzáférhető lenne.

Senkit nem ítélnek húsz év börtönre, mert mindössze egy fej karalábét ellopott valahonnan. Ez ostobaság, már ne is haragudj. Persze, ha éhségében ellopta a karalábét, s utána hálából kiirtotta azokat, akik megtermelték a karalábét, a gazdát és családját, akkor más, akkor kaphat húsz évet, s még olcsón megúszta.

A bíróság nem rasszista angyalom, ilyet fel se tételezz. Már sokfélével vádolták a független magyar bíróságot - sokszor jogosan -, de a rasszizmus még nem merült fel vádként. Tudsz ilyen esetet, ilyen karalábésat, vagy hasonló fajsúlyút? ne habozz, tedd közzé! Nem azzal kevered te a dolgokat, hogy az apróbb "gyerekcsínyekért" - a la Kolompár - kiszabott pénzbüntetést, mivel nem fizették meg, átváltották napi pár száz forintos alapon elzárásra?

Végül van, amiben igazad van, mégpedig ebben:

"sőt akik milliárdokat lopnak (nem cigányok) azoknak kezet csókolnak ..."

Sajnos, ez így van, s azért van így, mert hagyjuk, legalább is eddig hagytuk, ám lassan betelik a pohár. Közös szégyenünk ez, mert minden országnak olyan a politikai és gazdasági elitje, amilyet megérdemel.

Harcoslány
72

2010, February 02 14:48
harcoslány: ...
#63:

Költői a kérdésed Renike, mert Magyarországon senki nem üldözi a cigányokat és nincs fajgyűlölet sem. A bűn más, a bűnös más, lehet mindegyiket üldözni és gyűlölni is. Az külön szerencsétlenség, hogy az esetek zöme azokhoz köthető, akik rasszizmust kiabálnak okkal - ok nélkül. Ma ott tartunk, hogy a bukott cigánytanuló rasszizmusal vádolja az iskoláját, ahogy kedves barátnőm mesélte a minap. Mi lenne, ha objektívebb lennél? Nem megy könnyen, belátom, de legalább törekedj rá.

Harcoslány
73

2010, February 02 14:53
harcoslány: ...
#64:

Se neked, se Renikének nincs igaza Lilom. Olvasd el, amiket fentebb írtam, s magad is rájössz.

Harcoslány
74

2010, February 02 14:55
harcoslány: ...
#65:

Ostoba hozzászólás és uszító is. Ha úgy lenne, ahogyan írod, akkor már nem lenne itt egy fia cigány sem.

Harcoslány
75

2010, February 02 14:57
harcoslány: ...
#66:

Nyugi van Renike, ne kiabálj, hallom én csendesebben is!

Az, hogy moroder65 mit ír, az az ő dolga. Az, hogy ki hisz neki és ki nem, az az ő dolguk. Az, hogy ki megy Kanadába menekültként és ki marad itthon, az megint az ő dolguk. Az, hogy én erről a menekültkérdésről hogy vélekedm, az az én dolgom és közzétettem már, de hogy ne keresd, megismétlem:

"Az álláspontom változatlan, aki menekülni akar, az menjen, kérjen menedékjogot, sok szerencsét hozzá, le is út - fel is út, de ide vissza ne jöjjön soha többé!"

Tudod miért? Azért, mert:

,Első vissza érkező roma család igen értelmes hölgy tagja a riporternek(sajna nem tudom szószerint idézni):" na visszagyöttünk na, segícsségre van szükségünk aggyanak pézt meg lakást na." ' (valaki, #67)

Látod? Érted?

Aki a hazáját idegen földön hazug módon becsmérli, az valóban hazaáruló, s az ilyenekre nincs szükségünk.

Kanada hivatalos migrációs politikáját, a vele kapcsolatos dolgokat hiteles helyről tudom, nem szorulok se moroder65-re, se másra ebből a csapatból.

Nem vagy abban a helyzetben, hogy innen bárkit is elküdj. Örülj, hogy itt vagy és tanulhatsz pld. tőlem egyet s mást. :)

Harcoslány
76

2010, February 02 15:08
harcoslány: ...
#68:

"Egyaltalan nem ertem aki nem roma mi a fenet keres itt,"

Hmm, s ilyen szerény értelmi képességekkel te Kanadában állami szolgálatban vagy? Azt hiszem, nagyon megszorulhatott Kanada, s kifogytak a demokráciából is, mert neked, a kibicnek már nem jutott belőle.

Harcoslány
77

2010, February 02 15:11
harcoslány: ...
#69:

Renike, Renike! Nem szégyenled magad? A kenyeret, amit eszel, magyar ember süti. Hogy bírod lenyelni?

Harcoslány
78

2010, February 02 15:13
Tomi55: ...
Renike 61-re!!!

"Te má nagyon okos gyerek lehetsz látom de mégis itt vered a nyálad ebben az országban! hahaha"

Lelkem! - Te sem vagy a fajtád büszkesége...

A logikát nem értem, de gyanítom, hogy arra gondolsz: akinek egy csepp esze is van, az menekül innen(?)

Ha így értetted, akkor ne várj egy percet sem, mert a géniuszokat mindenütt tárt karokkal várják!!!
79

2010, February 02 15:20
harcoslány: ...
Egy picinyt úgy érzem, mintha pár cigány(?) topikoló kicsit, de inkább nagyon rasszista lenne. nekik szól az alábbi:

Ameddig a cigányság megkülönbözteti magát, hogy vagytok ti gádzsók, magyarok, parasztok, stb, s vagyunk mi cigányok, akik külön állunk, addig mi a fenét is akartok ti? Önkormányzatot, munka nélküli jólétet, szabad rablást, ingyen autót és benzint, lakást, s mindezt az általatok lenézett magyaroktól, vagy a kanadaiaktól, akik szintén gádzsók? Mit képzeltek magatokról Renike, Liliom, Moroder65?

Harcoslány
80

2010, February 02 15:20
Tomi55: ...
Harcos! 80!!!!!!!

Figyelj arra, hogy ne veszítsd el a türelmed soha! - bár ezzel a legutolsó hozzászólásoddal végleg kirúgtad Magad alól a sámlit:) - legalábbis ezen a weboldalon:)
81

2010, February 02 15:30
harcoslány: ...
#81:

A türelem a birkák erénye, s én nem bégetni szoktam. A napi életben is erősen odafigyelnek a mondandómra, s jól teszik. Figyeljenek ezek is oda, ezek hárman, akiknek a kérdésem szólt!

Hol voltak, amikor kiosztottam a nácikat? Sehol, lapultak csendben!

Hol voltak, amikor helyettük is bíráltam a vezető politikai elitet? Sehol!

Hol voltak, amikor megírtam a hiteles forrást és az alapján a helyzetet Kanadában? Sehol!

Mikor jelentek meg? Most, amikor azt mondjuk, hogy amit rózsaszín szemüveggel néznek, az rózsaszín lesz, ha fekália is! Mit is művelnek? Kirekesztenének, kirekesztenek, amivel éppenhogy a magyarságot szokásuk vádolni.

Senkifia kedvéért nem vagyok hajlandó a véleményemet rejteni! Az orvosságban sem a cukormáz gyógyít, hanem a keserű hatóanyag!

Harcoslány
82

2010, February 02 15:43
Tomi55: ...
jóvanna:)

igazad van, de legalább annyit mongyá a tegnapi parasztságomra és azt követő bocsánatkérésemre, hogy "le vagy szarva"

tényleg nem akartam ennyire elfajzani! - mégeccer utoljára: BOCSÁNATOT KÉREK!

ez a 14 éves kortól való totális önállóság Veled történt???
83

2010, February 02 15:49
harcoslány: ...
#83:

Mivel a bocsánatkérésed is egy "parasztság" - idéztelek -, nem lehet komolyan venni. Változatlanul nagyon haragszom rád.

Mégis, mit gondolsz, ki a csodáról írtam egyes szám első személyben?

Harcoslány
84

2010, February 02 15:52
Tomi55: ...
Harcos!

emailben is bocsánatot kértem!!!

megbántam és megigértem, hogy ilyesmi megismétlődni nem fog! - a szavamat tartom!

vazze! - ne cigánykoggyámán velem!:)

nem fogsz belepusztulni, ha azt mondod, hogy " ezt még utoljára elnézem..."

előre is köszönöm!!!:)
85

2010, February 02 16:03
harcoslány: ...
#85:

Az az e-mailt még nem olvastam, de megnézem. Igen felháborító, hogy úgy beszélsz, mint akinek természetes joga, hogy a glans penisét éppen az én számban mosdatja, s mindezt vegyem kitüntetésnek! Na nem Tomi55, ez nem megy, ezt a stílust senkitől nem fogadom el. Mellesleg, a bocsánatkéréseiddel teli van a padlás.

Harcoslány
86

2010, February 02 16:11
harcoslány: ...
#85:

Olvastam a leveled Tomi55. Később viszonzom. A bocsánatkérésed elfogadom, de úgy beszélj velem, hogy többé ne kelljen kérned.

Harcoslány
87

2010, February 02 16:21
harcoslány: ...
A "nagy vita" kellős közepén oldalfrissítéskor megjelent egy szép fehér lap, s rajta ez a közlemény:

"A C-PRESS Hírügynökség a szolgáltatóval fennálló szerződését és az érvényben lévő ÁSZF-et megsértette.

Ezért a szolgáltató a jogsértés fennállásig a szolgáltatást korlátozza.

www.bridgehost.hu"

Püff neki! Mit tett a C-Press, vagy mit nem tett? megnéztem a szolgáltatójuk ÁSZF rovatát. Ott ilyesmik olvashatók:

"...

2.) Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy a szolgáltatást korlátozza, amennyiben Előfizető nem rendeltetésszerűen használja Szolgáltató által nyújtott lehetőségeket. Kiemelten ilyen eseteknek tekintjük a következőket:
•illegális, szerzői jogokat sértő adatok bármilyen formában történő elhelyezése
•kéretlen (SPAM) levelek küldése
•reklámkicserélő (Banner) szolgáltatások üzemeltetése
•látogatásnövelő (backdoor) robot programok használata
•legális vagy illegális felnőtt tartalmú oldalak elhelyezése
•bármilyen más jogszabályt sértő adatok elhelyezése és honlapon való forgalmazása
"....

Az idézett részen túlmenően a díjfizetés elmulasztása miatt korlátozhatják az Előfizetőt.

Hmmmm, most mi történt?

Harcoslány
88

2010, February 02 17:40
harcoslány: ...
Remélem, másnak is az eszébe jut, hogy a Google tárolt változatából lépjen be, vagy nem? :D

Harcoslány
89

2010, February 02 17:42
Renike: ...
Mennyit tudsz te harcos lány beszélni elájulok mingyárt mire végig olvasom mennyi idő kellett mire leirtad két nap ?! ojan okosnak hoszed magad hogy kiakadok tőled hogy még lehet valakinek ekkora az arca.. ez meg mi ?"Nem szégyenled magad? A kenyeret, amit eszel, magyar ember süti. Hogy bírod lenyelni?"- Ha jol tudom azt a kenyeret nem te veszed meg hanem a saját pénzemen veszem amihez neked semmit közöd és mégegyzser hangsulyozok hogy nem kiváncsi ezen az oldalon senki a sértő kommentárjaidra!!!!!!!! ez ugyan ojan dolog mintha én fel mennék a kuruc infi.hu ra és ott irnék ijen szép megjegyzéseket sokaknak nem esne jol és ezért nem is teszem ,nem kell mindig a cigányokkal foglalkozni.. de ahogy látom jo szorakozásnak tartod hogy itt okoskodsz pff..!
90

2010, February 02 18:01
Renike: ...
HarcoslányT

A logikát nem értem, de gyanítom, hogy arra gondolsz: akinek egy csepp esze is van, az menekül innen(?)

Nem kell kiforgatni a másik szavát mert neked nem áll jól;) ha nem érted akkor sajna ennél érthetőbben nem tudom sajna leírni lvasd még végig egy párszor és rágd meg jol és majd akkor megértheted nem kell kérdőjelezni először olvasd el rendesen
91

2010, February 02 18:05
Renike: ...
Különben is nem tudom neked mi az érdeked van abban ha a cigányok itt maradnak?! semmi közöd ahhoz hogy ki megyki és ki marad itt maradj csak nyugottam magyarországon "az való neked"
92

2010, February 02 18:07
Renike: ...
Miért itt talán valaki adni fog munkát azoknak akik falun laknak?! talán te adni fogsz azzal hogy itt ezen azoldalon kérkedsz hogy te mijen okos és művelt vagy meg hogy rozsaszin felhőkközött élünk aattól még falunk a romák éhen halnak és lopni kényszerülnek mert nincs munkájuk . Örülj neki hogy neked van mert nem vagy megkülömböztetve! És ha be véled ha nem ez akkor is igy van ! Az én rokonaim akik kint élnek nem szorulnak a segélyre mert mindeggyik dolgozik és adót fizet Látod ez az amikor hülyeségeket irsz és azt mondod hogy a cigáynok segélyen élenk! Ezt csak állitod de bizonyitani nem tudod !!!! és megérdemelted hogy kidobtak az oldalról mert nem ide valók a rasszista szövegeid!
93

2010, February 02 18:17
Renike: ...

Harcoslány!

Többet nem vitázok mert nem érdekel mit irsz vagy hogy mi a véleményed miről lezártam a témát nem kérek tőlled több kommentárt !ÉRTSD MEG! És előre is kössziiii!!!
94

2010, February 02 18:28
Tomi55: ...
"látogatásnövelő (backdoor) robot programok használata"

PEDIG MÉG RÁ SEM ERESZTETTEM:)
95

2010, February 02 18:29
Tomi55: ...
"élünk aattól még falunk a romák éhen halnak és lopni kényszerülnek mert nincs munkájuk"

Ha lopni kényszerül valaki az nagyon szomorú...

Renike! - ha megengeded, akkor e Te és hasonló goldolkodással bíró társaid utazási költségeihez szivesen hozzájárulok - természetesen csak az odaúthoz - vigyétek magatokkal többségi kleptomániás honfiársaitokat is nyugodtan, mert innen már úgysincsen mit ellopni...
96

2010, February 02 18:53
harcoslány: ...
#88:

Ez a cikk hiányzik a címlapról:

Cigány befektetés: önvédelemnek álcázott diszkrimináció

Elérhető itt:

http://portal.c-press.hu/201002016408/kulfold/cigany-befektetes-onvedelemnek-alcazott-diszkriminacio.html

Ha ez volt a korlátozás oka, ugyan mi lehetett benne a rossz?

Harcoslány
97

2010, February 02 19:04
harcoslány: ...
#89 & ...... & #94:

Bocs Renike, nem sértegetés csak tényközlés: Elfogult vagy, s a szellemi kavlitásaidat jól jellemzi az egy fej karalábé ellopása = húsz év börtönakadémia, amit teljes komolysággal képes voltál képernyőre vetni. Szegény monitor! Ha értené, szétrobbant volna a kacagástól, ahogy jogtudorként bemutatkoztál. Megbocsáss, de arra sem vagy képes, hogy felfogd, amit írtam, s te próbálsz engem kioktatni? Ez még viccnek is szomorú! Mi nem vitázunk, ahhoz legalább is közelítőleg azonos kvalitások szükségesek, tehát legfeljebb oktatlak, mikor ki, mikor szebben, most éppen ki. Egy dolgod van, tanulj, rád fér Renike.

Ha menni akarsz, felőlem semmi akadálya. Csatlakozom Tomi55-höz, hozzájárulok az útiköltségedhez. Odafelé! Nem kell megadnod. :)

Harcoslány
98

2010, February 02 19:17
Renike: ...
Tomi55!
hát igen jol mondod már nincs mit ellopni mivel az ojanok mint te már leraboltak mindent amit csak lehett!! szánalmasok vagytok ahogy itt kérőddztök ezen az oldalon és egésznap azt lesitek mit irok visza szánalmasok vagytok ! miért nem jöttök össze ?! illetek egymáshoz ugyan ojan nagyképű tudorkák vagytok
99

2010, February 02 20:18
Renike: ...
Harcoslánykaa
nektek kettőtöknek kéne menni erről az oldalról mert ha jol tudom nem az a neve ennek az oldalnak hogy "magyar beszólások" hanem CIGÁNY HÍRÜGYNÖKSÉG!"
hangsúlyozom CIGÁNY! a szellemi dolgaimról te meg ne irkálj mert nem ismersz ! és nem is fogsz hiába is akarsz ahogy látom :D nem kell mellre szivni a dolgokat ne idegeskedjetek nyugodjatok meg az igazság néha fáj ... Látom !
100

2010, February 02 20:22
 1 2 3 > 

Szóljon hozzá Ön is!
Kérjük, hogy jelentkezzen be, ha hozzá kíván szólni. Ha még nincs fiókja, akkor regisztráljon!

busy
 
Advertisement

 

 

 

Aktuális kiemelt videós híreink

Közösségi programok, hírlevelek

C-PRESS C-Café

  Közéleti klub

C-Café

Amarodrom romanokher_modul_124.jpg

AmaroDrom

Romano Kher

Civil Ernyő hírei MeH Kisebbségi Hírlevél

Civil Ernyő hírei

MEH Kisebbségi Hírlevél

Szavazás

Ön szerint az MCF Roma Összefogás Párt milyen eredményt ér el a parlamenti választáson?
 
Ön kit nevezne ki a Fővárosi Roma Kultúrális Központ igazgatójának?
 

Közösségi üzenőfal

Az üzenőfal használata bejelentkezéshez kötött. Ha még nincs fiókja, akkor regisztráljon: Regisztráció

Legfrisebb közösségi videók

Sorsfordító találkozások Ruva Palival
Beküldte:cpress
Találatok:426
Nagy Gusztáv - Sorsfordító találkozások 2009.06.13-i adás
Beküldte:cpress
Találatok:1920
Csík Tamás - Éjjeli menedék
Beküldte:cpress
Találatok:1581
Egy nap Járóka Líviával - Sorsfordító - 2009-04-04
Beküldte:cpress
Találatok:3552

Politikai videók

Kormányzati ÉVÉRTÉKELŐ Videó - 2008. február 15.
Kiss Péter2007 kormányzati munkáját sok politológus, politikus és közéleti személyiség értékel...
A jövő igennel kezdődik
A jövő igennel kezdődik"Magyarországnak sikerre van szüksége" - jelentette ki Orbán Viktor tizedik évértékelőjén. A Fi...
A Fidesz átállt a nyugat-európai ritmusra + videó
Orbán ViktorA Fidesznek nem kell elhatárolódni a Magyar Gárdától, mert már el van határolódva, és ez í...
Dr. Kállai Ernő - kisebbségi biztos bemutatkozó filmje
Kállai ErnőDr. Kállai Ernő
kisebbségi biztos bemutatkozó filmje
...
Orbán Viktor előadása a Fidesz programbemutató konferenciáján - videó
Orbán ViktorA népszavazás egy előrehozott választás
A népszavazás fontos pillanat lesz Magyarország ...
Törvény született a gyűlöletbeszéd ellen
Kállai ErnőTörvény született a gyűlöletbeszéd ellen
Félteni kell-e tőle a szólás szabadság&...
Elutasította a nagykoalíció lehetőségét Orbán Viktor (+videó)
Orbán ViktorElutasította a nagykoalíciót Orbán Viktor, a Fidesz elnöke a hírTV-nek adott interjújában. Orbán s...

Hangos hírek

C-Press rádió Rádió C

C-TV, Roma Magazin

C-tv Roma magazin

Csillag születik

Csillag születik

Lakatos Zoltán
és Rostás Viktor

produkciója

Toldi Viktória
Csillag születik
középdöntőben
énekelt dala

Lakatos Zoltán és Rostás Viktor

Toldi Viktória

Rontó Kitty
Közlemény

Toldi Anna
bemutatkozó dala

Rontó Kitty

Toldi Anna bemutatkozó dala

Ajánlott zenei oldalak

Ajánlott zenei oldalak

Hírszolgáltatás

feed image

Online felhasználók

Jelenleg 482 vendég és 6 tag online

Partnereink

Álmoskönyv

almoskonyv_250px.jpg

 

Zenei ajánló

ifj. Csík Adolf - Gitarre

2009. January 03.

article thumbnail Szerkesztőség heti videó ajánlata   ifj. Csík Adolf - Gitarre
Teljes cikk

Puporka Bandi klarinétozik

2008. May 24.

article thumbnail Szerkesztőség heti videó ajánlata   Puporka Bandi klarinétozik
Teljes cikk

Ando Drom együttes - cigánytánc

2008. May 20.

article thumbnail Szerkesztőség heti videó ajánlata   Ando Drom együttes - cigánytánc - Folklor műsor az Almássy téri központban.
Teljes cikk

Id. Csóka Béla prímás muzsikál - 1991 esküvő, privát felvétel

2008. May 12.

article thumbnail Szerkesztőség heti videó ajánlata   Id. Csóka Béla prímás muzsikál - 1991 esküvő, privát felvétel
Teljes cikk

További hírek

Mit főzzünk ma

Tarhonya (tárhoná)

2007. April 06.

article thumbnail1 csomag (fél kiló) tarhonya, egy nagy fakanál zsír, só. A zsírt felolvasztom és állandóan kevergetve megpirítom rajta a tarhonyát. Mikor...
Teljes cikk

Roma lecsó (Lacsaú)

2007. April 06.

article thumbnail20 dkg húsos szalonna, 3-4 nagy fej hagyma, 2 kg zöldpaprika, 40 dkg paradicsom, 2-3 szem krumpli, 2-3 ek. pirospaprika, 2-3 csöves erős paprika, só. A paprikákat karikákra...
Teljes cikk

Rigó Jancsi (Rigójancsi)

2007. April 06.

article thumbnail7 egész tojásból készült csokitorta-alap, amit nagyobb tepsiben sütünk meg, hogy csak ujjnyi vastag legyen. Amikor kihűlt, kettévágjuk.
Teljes cikk

Nokedli (galuska)

2007. April 06.

article thumbnail1 kiló liszt, 2-3 tojás, kávéskanálnyi sóA megadottakból galuskatésztát keverek annyi vízzel, amennyit felvesz (kb. 4 deci). Egy nagy fazékban...
Teljes cikk

További hírek

Horoszkóp

Harmonet horoszkópok
Mindenkinek akinek lelke van
  • Magyarország napi Harmóniakártyája (2010-03-09)
    Itt az idő. Valóban: Most vagy Soha! Lépned kell. Meg kell tenned, amit eddig halogattál. Egy percet sem várhatsz tovább. Az utolsó óra, aminek bevégeztetett. Mit jelent ez hazánk olvasatában?
  • Heti általános horoszkóp 2010. március 9-től 15-ig
    Heti általános horoszkóp a 12 csillagjegyre és általános jellemzők.
  • Keddi HarmoNet horoszkóp 2010-03-09
    Ma nem jellemző ránk az érzelmesség, - szigorúan bánunk egymással. Semmi más nem számít, csak a teljesítmény. Ha munkatársunk alulteljesít, akkor nem értjük meg, nem vagyunk kíváncsiak az indokaira. Ma fájdalmakat érezhetünk az ízületeinkben, csontjainkban. Merevebbek lehetünk, jóleshet egy finom masszázs. Egy jó masszőr oldhatja a feszültséget, de párunkat is megkérhetjük, hogy masszírozza át fájó hátunkat, derekunkat. Még jobb, ha ezt nyugtató illatú masszázsolajjal tesszük.
  • Nőnapi horoszkóp - az elegancia jegyében
    Ajándéktippek, ötletek, javaslatok a tökéletes nőnapi délutánra, estrére. Még nincs meglepetés a kedvesnek, esetleg viszont is elkápráztatnád a pasit ezen a napon? Úgyérzed, ma megérdemelsz egy görbe estét? A megfelelő kikapcsolódás, feltöltődés csillagjegyek szerint.
  • Magyarország napi Harmóniakártyája (2010-03-08)
    Persze, hogy ma erő, fény és vidámság ragyogja be napodat. Légy ma igazán nő! Éld át a napsütés erejét, a tavasz kezdetét! A megnyílást, a természet frissességét.
 

Bulvár hírek

Liptai Claudia titka: Új kedvese Daróczi Dávid

2009. December 17.

article thumbnailBudapest ‒ Vége a titkolózásnak! Liptai Claudiának (36) elege lett a bujkálásból, találgatásokból, rosszindulatú pletykákból, s úgy döntött, elsőként a Blikknek árulja el: újra van...
Teljes cikk

Bangó Margit letiltaná Mónikát és Joshi Bharatot!

2009. October 28.

article thumbnailA magyar nóta és a cigány folklór királynője mindkét csatorna talkshowján felháborodott.
Teljes cikk

További hírek

Sport hírek

Rómában vernék meg a gárdistákat a magyar romák

2010. March 01.

article thumbnailA Svájci Gárda csapatával méri össze tudását barátságos mérkőzésen a magyar cigány futballválogatott jövő szerdán Rómában - közölte Mezei István, az együttes menedzsere.
Teljes cikk

Kisebbségi tornát rendez Aszódon az MLSZ

2009. September 15.

article thumbnailA Magyar Labdarúgó Szövetség (MLSZ) Kisebbségi Bizottsága szombaton nyolccsapatos tornát rendez Aszódon.
Teljes cikk

További hírek